העשירו את הידע והעמיקו את הניסיון המקצועי באמצעות מגוון קורסים בתחומים עסקיים שונים בנושא פיתוח תפעולי ושרשרת אספקה.

ניסיון ארוך שנים שמוגש לכם בסדנא קצרה

שמי ארז לוי, מנכ"ל עסקית בעל ניסיון של עשרים שנה בניהול בכיר בחברות תעשייה וטכנולוגיה מתקדמות ובנוסף ניסיון רב בליווי, ייעוץ אסטרטגי עסקי, תפעולי וארגוני לחברות מובילות במשק.

עם הפרספקטיבה העשירה הזו, בנינו מגוון רחב של קורסים, סדנאות והדרכות מקצועיות המותאמות לעסקים, ארגונים, מנהלים, ואנשים מקצועיים האמונים על תחומים עסקיים מגוונים כגון רכש, אספקה, שיווק ועוד.

לחצו על הסדנא המבוקשת למעבר מהיר אליה:

מרכש טקטי לניהול רכש אסטרטגי – התהליך, הכלים והשיטות שמאפשרים את השינוי !

ניהול תהליך אפקטיבי להחלטה ויציאה למיקור חוץ

מדידה והערכת ביצועי ספקים

ניהול והובלה של צוותי רכש וספקים גלובאליים – "סדנת להוביל בעיניים עצומות"

"רכש פיתוח"- NPI Purchasing

סיווג ומיון תחומי הרכש והספקים

שיטות מיטביות בניהול הרכש – BEST KNOWN METHODS

"אינטגרציה תפעולית" של מיזוגים ורכישות – M&A” Operational Integration”

הערכה מדידה ופיתוח המשאב האנושי בארגון – Employees Performance Management

נווט להצלחה העסקית – בניית תכנית עבודה שנתית

לנהל את העסק מהסמארטפון

מניהול מקצועי למנהיגות מעצימה

הזמינו סדנה במרחק של קליק אחד

מגוון רחב של קורסים מקצועיים וסדנאות ארגוניות בהתאמה אישית

אני מאמין בשירות אישי ושמח לספק התאמה אישית לפי דרישה לקורסים מקצועיים, סדנאות ארגוניות והרצאות בנושאים שונים.

    שדות חובה למילוי מסומנים ב- *



    אנו מאשרים קבלת ניוזלטר ופרסומות למייל

    מרכש טקטי לניהול רכש אסטרטגיהתהליך, הכלים והשיטות שמאפשרים את השינוי !

    הרכש הוא ארגון עסוק, דרישות השוטף משתלטות על סדר היום, והמרדף אחרי בעיות דחופות שנדרשות "לפתרון כבר אתמול" רק הולכות וגדולות ומצטברות ככל שהארגון גדל ומתרחב.

    הדרך לצאת מהמעגל הזה היא להוביל שינוי ברכש, תוך ניהול תהליך יסודי של מעבר מניהול טקטי יום יומי של ספקים, לניהול רכש אסטרטגי – המטפל בטווח הבינוי והארוך טווח. איך עושים את זה ?

    מטרת הסדנה

    לתת כלים להובלה של תהליך שינוי מרכש טקטי לניהול רכש אסטרטגי

    קהל יעד

    הסדנה מיועדת לסמנכ"לים ומנהלים בכירים בתפעול, שרשרת האספקה, רכש וכספים.

    היקף הסדנה

    סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד

    נושאי הסדנה

    בסדנה זו יוצגו התהליך, הכלים והשיטות  שבהם משתמשות החברות שביצעו את השינוי:

    1. בניית אסטרטגיית ספקים שתואמת את צרכי הארגון – בהווה ובעתיד.
      מהי האסטרטגיה העסקית בה צריך לתמוך הרכש
      מהו המבנה הארגוני והסמכויות של הרכש בהובלת שינוי? מי השותפים?
      אילו שיטות מיקור אפשריות ליישום (מיקור חוץ לדוגמא)
      תכנון רכש לטווח של שנה שלוש וחמש שנים קדימה.
    1. מיפוי וניתוח בסיס הספקים
      מצב קיים מול מצב רצוי
      בנייה נכונה של בסיס הספקים
      פיתוח היחסים "והזוגיות" עם הספקים
    2. ניהול ביצועי ספקים:
      מדידה והערכת ביצועי ספקים בשימוש ב – BALANACE SCORE CARD
      מפגשי הנהלה וספקים
      הערכת והוקרת ספקים
      ניהול איכות ספקים ושיפור מתמיד
    3. השיטות ותהליכי העבודה
      מחשוב תהליכי הרכש והתקשורת עם הספקים
      שימוש במכרזים מכוונים
      תהליכי מיקור מוצרים חדשים
      תהליכי תמחור והתקשרות חוזית
      זמני אספקה וגמישות עסקית

    ניהול תהליך אפקטיבי להחלטה ויציאה למיקור חוץ

    חברות רבות בארץ ובעולם גילו את היתרונות הרבים של עבודה במודלים של מיקור חוץ. זה מתחיל רצון הלקוח להתמקד בליבת העסקים שלו, להוזיל עלויות, להגדיל קיבולות ייצור וליצור גמישות תפעולית, אבל הכי חשוב לטעמי – זה הסיבה הפיננסית של הפיכת מבנה ההוצאות של החברה מהוצאה קבועה על מבנים, עובדים וציוד, להוצאה משתנה לספק – משלמים רק כשצריכים!

    והשאלה היא איך עושים את זה נכון? איך בוחרים ספק מתאים? איך מנהלים את ההתקשרות ואיך מבצעים מעבר חלק ואיך מנהלים את היום שאחרי ?

    מטרת הסדנה

    להקנות כלים מעשיים לניהול תהליך מיקור החוץ הארגוני בצורה אפקטיבית ויעילה במינימום טעות ומקסימום הצלחה.

    קהל יעד

    הסדנא מיועדת למנכלים וסמנכלים, מנהלי כספים, מנהלי תפעול, רכש, לוגיסטיקה, שרשרת אספקה, ארגון ושיטות, ניהול איכות, הנדסה ומשאבי אנוש – שעוסקים בניהול תהליך המעבר ושימוש בספקי מיקור חוץ .

    משך הסדנה: יום שלם – 8 שעות לימוד

    נושאי הסדנה

    1. מהו מיקור חוץ – יתרונות וחסרונות?
    2. מה ניתן ומה נכון להוציא החוצה?
    3. איך בוחרים ספק שיתאים מבחינה טכנית למוצר או לשירות וללקוח מבחינת התנהלות?
    4. איך מנהלים את תהליך המעבר במינימום טעויות ומקסימום תועלת?

    מדידה והערכת ביצועי ספקים

    ניהול ספקים הוא מקצוע! – זוהי כבר תובנה מוכרת שניהול רכש וקניינות אינם מספיקים כדי להפיק את המיטב משרשרת האספקה.

    הגלובליזציה, התחרות הגדולה והתמקצעותם של ארגונים, הביאה לצמיחתו של מקצוע ניהול הספקים לרמות בכירות בארגון.  כל זאת הוליד את הצורך בפיתוחם של תהליכי עבודה מתקדמים לניהול ספקים.

    אחד התהליכים החשובים ביותר הוא תהליך מדידה והערכת ביצועי ספקים. ניהול ביצועי ספקים הוא תהליך ניהולי לכל דבר. וכמו כל נושא ניהולי, השלב הראשון הוא מדידה ורק אחר כך ניהול ודחיפה לשיפור.

    מטרות הסדנה

    להקנות כלים מעשיים למדידה, הערכה ושיפור ביצועי ספקים.  

    קהל היעד

    הסדנה מיועדת למנהלי תפעול, רכש, לוגיסטיקה, שרשרת האספקה, ארגון ושיטות, איכות, והנדסה – העוסקים בניהול ספקים.

    היקף הסדנה

    סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד

    נושאי הסדנה

    1. מהו ניהול ביצועי ספקים? ומהי חשיבותו לארגון ולספק?
    2. איך מנהלים ומשפרים ביצועי ספקים?
    3. איך רותמים את הנהלות הארגונים, משני הצדדים, לשיפור הביצועים?
    4. מהם הכלים והשיטות המומלצות לניהול ביצועי ספקים?
    5. אילו פרמטרים כדאי למדוד כדי להניע שיפור?

    ניהול והובלה של צוותי רכש וספקים גלובאליים"סדנת להוביל בעיניים עצומות"

    אנשי רכש נדרשים לנהל ולהוביל צוותים של אנשי רכש וספקים, שנמצאים ברחבי העולם. זה חושף את הרכש לקשיים בעבודה מול אנשים שלא רואים אותם ביום יום, שעות העבודה הפוכות, הבדלי תרבויות ושפה, שמקשים על השגת התקדמות והישגים ראויים.

    מטרות הסדנה

    להקנות כלים מעשיים לניהול נכון של צוותי רכש וספקים ברחבי העולם.

    קהל היעד

    הסדנא מיועדת למנהלי רכש לוגיסטיקה ופרויקטים שמנהלים צוותים וספקים הפזורים במספר אתרים בעולם.

    משך הסדנה

    יום שלם – 8 שעות אקדמאיות

    נושאי הסדנה

    1. איך בונים נכון צוות עבודה גלובאלי
    • הגדרת מטרות הצוות, תפקידים, יעדים וכלים
    • בנייה של תוכנית עבודה משותפת
    1. איך מנהלים צוות שלא נפגשים אתו (ניהול בעיניים עצומות)
    • מהי תפקידה של הטכנולוגיה ככלי משלים לחוסר במגע פיסי
    • יצירת אמון וקשר אישי בין חברי הצוות.
    • מינון הישיבות הווירטואליות אל מול ישיבות פנים אל פנים
    • חלוקת תפקידים בניהול הישיבה, תכניה וסיכומה.
    1. הובלה ורתימה של צוות להשגת מטרות והישגים
    • להיות "מנהיג" של צוות – להניע מכוח שאיננו "ניהולי"
    • לגרום לאנשים לעבוד בזמן שאתה ישן
    • יצירת זהות ושותפות

    "רכש פיתוח"- NPI Purchasing

    השתתפות הרכש בתהליכי פיתוח המוצר (NPI Purchasing), היא חיונית ובעלת הערך המוסף הגבוה ביותר לארגון.

    בשלב זה יכול הרכש להשפיע על בחירת הספקים והפתרונות אשר בשלב מאוחר יותר יביאו לביצועים יותר טובים של זמינות , עלויות וכמובן איכות המוצרים.

    זהו עיקר ההבדל בין רכש טקטי לרכש אסטרטגי, זה האחרון אינו מגיב אלא פועל בשלבים מוקדמים של תכנון המוצר (NPI) להביא ערך מוסף עסקי, תפעולי ויצורי. בעוד ההנדסה והפיתוח מייצגים נאמנה את ביצועי המוצר ורצונות הלקוחות, הרכש הוא הגורם המאזן "והריאליסטי" אשר מייצג את היום שאחרי שחרור המוצר, הייצוריות שלו, היכולת להשיג יעדי מחיר תחרותיים ושיפור ביצועים מתמיד.

    מטרות הסדנה

    להכיר את תהליכי הרכש בשלבי הפיתוח המוצר (NPI), השתתפות הפרואקטיבית של הרכש בהגדרת בסיס הספקים והפתרונות, מעורבות הספקים בתהליכי הפיתוח של המוצר ועוד. בסדנה נציג תהליכי עבודה, פורמטים למעקב, אסטרטגיות רכש NPI  ועוד.

    קהל היעד

    מנהלי רכש ולוגיסטיקה, קניינים, מנהלי ספקים, מנהלי פיתוח והנדסה, מנהלי פרויקטים, מנהלי תפעול ותפ"י.

    משך הסדנה

    חצי יום 4 שעות אקדמאיות

    נושאי הסדנה 

    • NPI Purchasing – מעורבות הרכש בתהליכי פיתוח המוצרPLM) )
    • בניית בסיס ספקים למוצר חדש
    • שיקולים של BUY VS MAKE
    • מעורבות ספקים בפיתוח המוצר ושילוב דרישות הייצור והעלויות בשלב הפיתוח
    • פיתוח והנדסה במיקור חוץ – שילוב ספקים בתהליכי פיתוח המוצר

    סיווג ומיון תחומי הרכש והספקים

    הרכש מתעסק במגוון רחב מאד של סוגי פריטים, טכנולוגיות ושירותים אותם הוא רוכש. בסיס הספקים איתם עובדים הולך וגדל, כל לקוח סופי או דורש מביא עוד ספק והעבודה של ניהול הספקים המבוזר נהיית יותר ויותר קשה.

    ארגונים מצליחים מנהלים תהליך של מיון וסיווג תחומי רכש וספקים, שהנגזרת שלו זה רשימת ספקים מאושרת לעבודה בארגון. לכל תחום וסוג רכש מוגדרים סוגי הספקים המתאימים, שיטת ההתקשרות הנכונה, המיקוד של מה רוצים להשיג מהספק (מחיר, איכות, שירות, ניהול מלאי וכו') ולפי זה מנהלים את הרכש.

    תוצר התהליך הוא מיקוד פעילות הרכש מול רשימת ספקים מוגדרת, התאמת תהליך מובנה לכל תחום רכש וסוג ספק. זה מסדר את תהליך הרכש ומאפשר להשיג מטרות ויעדים גבוהים יותר מהספקים ומהארגון.

    מטרות הסדנה

    להציג תהליך לבניית רשימת ספקים מאושרת לפי תחום רכש ולהתאים לכל סוג ספק את תהליך ההתקשרות והניהול המתאים ביותר.

    קהל היעד

    הסדנא מיועדת למנהלי רכש, שרשרת אספקה, קניינים בכירים, מנהלי פרויקטים ברכש ועוד.

    היקף הסדנה

    סדנה בת חצי יום בהיקף 4 שעות לימוד

    נושאי הסדנה

    1. ניתוח ומיפוי רשימת הספקים הקיים – הגדרה של מצב רצוי
    2. התאמה של שיטת התקשרות ועבודה מתאימה לכל תחום הרכשה.

    שיטות מיטביות בניהול הרכש – BEST KNOWN METHODS

    רכש, ניהול ספקים וניהול מלאי הם אחד מהתהליכים הארגוניים החשובים בארגון, וכוללים חלק נכבד מהעלויות של הארגון. ניהול נכון של הרכש והספקים יכול להיות ההבדל בין חברה מצליחה לנכשלת.

    בסדנה זו נסקור את השיטות המיטביות לניהול תהליכי הרכש, ובסופה תדע מהם השיטות המקובלות לניהול הרכש בחברות המובילות בישראל: מבנית בסיס ספקים, דרך התקשרות חוזית, ניהול מלאי והצטיידות נכונים ושיפור ביצועי ספקים.

    מטרות הסדנה

    להציג את השיטות המיטביות (BKM) לניהול רכש מתקדם, אשר מיושמות בחברות הגלובאליות המובילות בישראל.
    הסדנה תכלול למידה של כלים ושיטות יישומיים מלווים בסיפורים ודוגמאות אישיות של המנחה.

    קהל היעד

    הסדנא מיועדת למנהלים בתפעול, שרשרת האספקה, לוגיסטיקה, רכש וקניינים בכירים, תכנון ועיתוד מלאים.

    נושאי הסדנה

    1. שיטות וכלים לניהול בסיס הספקים
    • בניית בסיס ספקים אסטרטגי (SOURCING) תואם את מטרות הארגון
    • KPI – מדדים לניהול רכש אסטרטגי
    1. ניהול מלאי והצטיידות
    • שיטות וכלים לתכנון הצטיידות (MRP)
    • שיטות וכלים לניהול ובקרה של רמות המלאים
    1. ניהול ספקים
    • שיטות וכלים להורדת זמני האספקה של הספקים שיטות וכלים למדידה ושיפור ביצועי ספקים.
    • ניהול ספקים בעתות משבר
    • ניהול מו"מ אפקטיבי לסגירת חוזה

    "אינטגרציה תפעולית" של מיזוגים ורכישותM&A ”Operational Integration”

    חברות רבות מיישמות אסטרטגיה של מיזוגים ורכישות. הסיבות לכך נעות בין הצורך בהישרדות עסקית והוזלת עלויות וממשיכות בצורך למנף סינרגיות של מוצרים ותהליכים עסקיים ותפעוליים, כדי לאפשר צמיחה מואצת.

    בעוד תהליכי M&A התפתחו והוטמעו היטב בגופי הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות, משאבי אנוש ו- IT משום מה אינטגרציה תפעולית נשארת לעיתים מאחור.

    אינטגרציה תפעולית כוללת את החיבור של גופי התפעול, הייצור, שרשרת האספקה הרכש והלוגיסטיקה. בגופים אלו נמצא בעצם "לב" הסינרגיה והיכולת למנפם, שכן רוב הכסף וההוצאות נמצאות בארגונים אלו.

    בחמש השנים בהם עסקתי בתהליכי מיזוג של מערכי תפעול גלובאליים באפלייד מטריאלס, בניתי תהליך  BKM שמאפשר בקלות לנהל את תהליך "האינטגרציה התפעולית" של מיזוג ורכישה ביעילות ובתוצאות עסקיות מרשימות.

    מטרות הסדנה

    מטרת סדנא זו היא להכיר שיטות וכלים לביצוע תהליך נכון ויעיל של מיזוג גופי תפעול, שרשרשת אספקה, רכש ולוגיסטיקה. התהליך מתחיל ביום הראשון שאחרי הרכישה ונגמר באינטגרציה מלאה של הגופים ו/או  התהליכים (POST M&A INTEGRATION)

    קהל היעד

    מנכלים, סמנכלים בתחומי כספים, תפעול, שרשרת אספקה, רכש ולוגיסטיקה.

    משך הסדנה

    יום 8 שעות אקדמאיות

    נושאי הסדנה

    1. מיפוי תרבויות עסקיות ותפעוליות Cultural Mapping
    2. המבנה הארגוני, חלוקת הסמכות והאחריות
    3. הערכת יכולות תפעוליות
    4. תכנית יישום האינטגרציה התפעולית – השלבים ומדדי ההצלחה
    5. מנגנוני התנהלות משותפים
    6. מיפוי כישרונות ופיתוח עובדים

    הערכה מדידה ופיתוח המשאב האנושי בארגוןEmployees Performance Management

    המשאב החשוב ביותר בכל ארגון, קטן או גדול הוא המשאב האנושי, מהמנהלים ועד אחרון העובדים. רוב בעלי עסקים ומנהלים בחברות יודעים לנהל מקצועית את תחום עסקיהם, הם יודעים לתקשר עם לקוחות, לבנות ולפתח מוצרים ושירותים, לקרוא דוחות כספחם, לבצע השקעות ועוד.

    משום מה הרבה ארגונים ועסקים מתקשים למצוא שיטה, קלה אך אפקטיבית, לניהול המשאב האנושי.

    למה זה נדרש ? עובדים ומנהלים צריך להניע לביצועים, צריך לתת להם מטרות ויעדים ברורים, צריך לתת להם משוב נכון ואמיתי על הביצועים וצריך לתת להם את האפשרות להתפתח ולהתקדם בארגון או בעסק.

    מטרות הסדנה

    מטרת סדנא זו היא להכיר שיטות וכלים לביצוע תהליך נכון ויעיל של הערכת ופיתוח עובדים ומנהלים בעסק או בארגון. השיטה מתאימה לארגונים גדולים אך גם לעסקים קטנים ובינוניים.

    קהל היעד

    מנכלים, סמנכלים, מנהלים בכל התחומים הארגוניים מפיתוח עסקי, שיווק ומכירות, פיתוח מוצרים, תפעול, שירות, רכש וכו'.

    משך הסדנה

    יום 8 שעות אקדמאיות

    נושאי הסדנה

    1. הגדרות תפקיד וחלוקת סמכות ואחריות
    2. הערכת ביצועי עובדים ומנהלים
    3. פיתוח כישרונות וקידום עובדים ומנהלים
    4. הדרכה והכשרה מקצועית

    נווט להצלחה העסקית - בניית תכנית עבודה שנתית

    לכל אדם או עסק – יש יכולת מוגבלת להתמקד. אנחנו יכולים למקד כוח, אנרגיה, כסף ומשאבים, בד"כ לכיוון אחד מוגדר וברור.

    אחרת אנחנו לא מפוקסים ומבזבזים את הכוח שלנו – חשוב על לוחם הקרטה ששובר עשרה לבנים במכה אחת.

    תכנית העבודה מאפשרת לנו להתמקד, ובכל נקודת זמן לקבוע סדרי עדיפות בין מה שדחוף (טווח קצר) למה שחשוב (הצלחה בטווח ארוך)

    תכנית עבודה עוזרת לנו לתקשר ללקוחות, עובדים, ספקים ושותפים, לאן אנחנו מכוונים ולאן אנחנו רוצים להגיע.

    מטרת הסדנא

    להכיר את תהליך בניית תכנית עבודה שנתית לעסק.

    קהל היעד

    בעלים, מנכלים, סמנכלים, מנהלים בכל התחומים הארגוניים מפיתוח עסקי, שיווק ומכירות, פיתוח מוצרים, תפעול, שירות, רכש וכו'.

    משך הסדנה

    חצי יום 4 שעות אקדמאיות

    נושאי הסדנה

    1. החזון העסקי והדברים שיש לעשות כדי לממש אותו
    2. האסטרטגיה (דרך הפעולה) שנבחר לממש את החזון
    3. המטרות והיעדים שיאפשרו לנו להגיע למימוש החזון
    4. הדברים שמקדמים את הערכים עליהם אנחנו מבססים את העסק

    לנהל את העסק מהסמארטפון

    מרגיש שהעסק הולך קשה? הרווחיות לא מה שהייתה פעם ? קשה להשיג עובדים מקצועיים ? הלקוחות דורשים יותר ויותר ?

    זה הזמן לבחון דרכים לקחת את העסק קדימה.

    אתה קם בבוקר, מסתכל בנייד, מתעדכן בחדשות, מקבל מצב חשבון, מצב תיק השקעות, וואטאפ מלקוחות וספקים, והכל בלחיצת כפתור.

    אז למה שאתה מגיע לנהל את העסק המידע לא זמין והניהול וקבלת ההחלטות כל כך קשים ?

    הטכנולוגיה נכנסה לכל תחום חיינו וכיום בעזרת הסמארטפון אפשר לנהל כמעט כל תחום בחיינו.

    מטרות הסדנה

    בסדנה נלמד על האפשרות לנצל את הטכנולוגיות הקיימות היום (והלא יקרות) כדי לשפר את העסקים והמפעלים והפיכתם לעסקים חכמים ויעילים יותר.

    קהל היעד

    הסדנה מיועדת למי שהמילים האלו נשמעות לו כמו סינית עתיקה : בינה מלאכותית, חיבוריות וקישוריות לאינטרנט, רובוטיקה תעשייתית, הדפסות תלת מימד.
    למנהלי עסקים, מפעלים, חברות שירותים ולוגיסטיקה

    לאחר סדנה זו תבין איך טכנולוגיות אלו יכולות לעזור לעסק שלך לקפוץ קדימה.

    משך הסדנה

    סדנה בת מפגש אחד של חצי יום בהיקף 6 שעות לימוד

    נושאי הסדנה

    לנהל את העסק מהסמארטפון – איך הופכים את ניהול העסק לפשוט וחכם יותר בעזרת שימוש בטכנולוגיות פשוטות וזמינות לכל אחד.

    מניהול מקצועי למנהיגות מעצימה

    בסביבה העסקית הגלובאלית והגועשת של ימינו ניהול המבוסס על התמחות מקצועית אינו מספיק כדי להוביל ארגונים ואנשים. מנהלים, ראשי צוותים ומובילי פרויקטים ברכש ולוגיסטיקה, נדרשים לפתח יכולות חדשות של מנהיגות, לייצר חזון ומטרות ברורים, לתכנן אסטרטגיה ותכנית פעולה, לתקשר ולרתום עובדים, ספקים והנהלות למהלכים מקצועיים.

    זה מכבר רווחת הגשה שמנהיגות אפשר ללמד, בסדנה זו נלמד את עקרונות המנהיגות וההבדל בין מנהל מקצועי למנהיג מעצים.

    מטרות הסדנה

    לתת כלים מעשיים למעבר מניהול מקצועי לניהול מבוסס ערכי מנהיגות, אשר מעצים את העובדים ומאפשר להביא אנשים, ספקים וארגונים לרמות ביצוע גבוהות הרבה יותר.

    לאחר סדנה זו תדע איך לגשת בצורה מעצימה לעובדים, שותפים בפרויקט ואפילו ספקים.

    קהל היעד

    הסדנא מיועדת לסמנכלים, מנהלים בכירים, מנהלי פרויקטים, וראשי צוותים.

    משך הסדנה: סדנה בהיקף 4 שעות לימוד

    נושאי הסדנה 

    1. האם מנהל צריך להיות מקצועי בלבד או שעליו לאמץ גישה מנהיגותית מעצימה?
    2. האם אפשר ללמד איך לעבור מניהול להנהגה מעצימה של קבוצות עובדים?
    3. מהם המרכיבים שהופכים מנהל מקצועי למנהיג שאנשים רוצים לעבוד ולהצליח איתו?
    4. מהם סוגי המנהיגות שמנהל צריך ללמוד להפעיל מול אנשיו? מצבית, מקצועית ועוד.

    "אני רוצה להודות לארז על סדנת עבודה "מעשית". ארז היה מסוגל לפשט תרחישי רכש D2D מורכבים. בסדנת העבודה ארז שיתף כמה מקרי מבחן שאני בטוח שכל קונה ומנהל רכש עמדו בפניהם בעבר. ארז שיתף מניסיון העבר שלו "לפצח" את המצבים ולפתור אותם ולנהל אותה טוב יותר. אני רוצה להודות לארז על שיתוף הידע שלו."

    בועז הופמן – מנהל שרשרת אספקה – אינוביץ טכנולוגיות

    אינוביז טכנולוגיות - לוגו

    "מעולה, מעניין, ענה מעבר לציפיות, לא טכני אלא ערכי ומלא תובנות." "העברת החומר ברמה מקצועית הגבוהה ביותר. למידה משמעותית ופרקטית. תפיסת עולם ותובנות שניתן לממש יום יום".

    הערות משתתפי כנס A2B.

    לוגו - A2B

    מעל עשרים שנות ניסיון עשיר בפיתוח עסקישאשמח לשתף אתכם

    נעים להכיר – שמי ארז לוי ואני חי ונושם את העולם העסקי כבר 3 עשורים, מתוכם שני עשורים בהנהלה הבכירה של חברות גדולות ומובילות במשק דוגמת אפלייד מטריאלס.

    עם הידע שצברתי אני מתמחה בפיתוח עסקים לצמיחה ומלווה ארגונים רבים לצמיחה במכירות, בניית אופרציה איתנה (שרשרת ייצור ואספקה), וליווי תהליכים עסקיים שונים שמייצרים יציבות ותשתית צמיחה לרווחיות.

    אשמח להכיר ולסייע!

    ארז לוי - מנכ

    רוצים להכיר קצת יותר לעומק?

    לחצו כאן לקריאה נוספתאו הכי פשוט – צלצלו – 054-8049006
    ואפשר גם בטופס כמובן:

      שדות חובה למילוי מסומנים ב- *



      אנו מאשרים קבלת ניוזלטר ופרסומות למייל

      עסקים מומלצים